سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود رایگان بازی ایرانی تگ و وی در سیاره میترا برای کامپیوتر"اختصاصی سایت"

https://s19.picofile.com/file/8439614326/Tag_and_Vee_in_Mithra_Planet_PC_IraniGames_Cover_1_.jpg

خلاصه داستان TAG خواب میبینه که پیر دهکده او را به کوهستان فراخوانده . او به سمت کوهستان حرکت میکنه. وقتی به نزدیکی غار می رسه میبینه که ورودی غار با دیوار و در فولادی بسته شده که ناگهان یک آدم آهنی بزرگ از پشت به او حمله میکنه و به سرش ضربه میزنه. بازی از درون زندان شروع میشود. VEEیکی دیگر از شخصیت های بازی از داخل سوراخی به زندان را ه پیدا میکنه و به TAG که در خطر هست برای فرار کمک میکند. TAG از زندان فرار میکنه و سعی میکنن به سمت غارهای باستانی برن تا رییس قبیله رو ببینن.انها در مسیر بازی از یه دستگاهی برای فرار استفاده می کنن ولی دشمناشون برای فرار TAG , VEE دردسر هایی درست میکنن.این بازی ایرانی برای کاربران مایکروسافت ویندوز و دارند کنسول XBOX 360 عرضه و منتشر شد.و ما این نسخه کمیاب را برای شما تهیه نمودیم بنا به درخواست های مکرر شما دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان و دانلودرهای عزیز و گرامی.

نکته مهم:این بازی نسخه کمیاب است و دارای دو حلقه CD است که برای بازی کردن آن نیاز به CD درون دستگاه است،CD1 و CD2 این بازی را به صورت iso برای شما قرار داده ایم با نرم افزار مربوطه رایت آن که راحت بازی کنید به همراه کد فعال سازی یا شماره سریال بازی.و این را هم باید بگویم که زمان رایت CD بترتیب از disk1 روی یک CD و disk2 روی CD دیگر باید انجام دهید و این بازی نیازی به شماره سریال ندارد.

لینک دانلود مستقیم:

TVMP.PC.CD-p1

TVMP.PC.CD-p2

لینک دانلود کمکی:

TVMP.PC.CD.p1

TVMP.PC.CD.p2

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی ایرانی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید و از کالای ایرانی و تولید ملی حمایت کنید و لذت ببرید.موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 10:22

سلام لطفا اگه شد بازی های لانه شیطان 1و2 و کاروان آزادی رو بذارید، ممنون. همچنین اگه بشه که یه آموزش نصب بازیها هم تهیه بشه که نور علی نور میشه.

علیک سلام، باشد ، اگر شد قرار خواهیم داد و اگر بازیهای خود دفترچه راهنما داشتند به صورت عکس مثل تگ و وی قرار خواهیم داد . با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد