سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

اطلاعیه کوتاه و مختصر برای اشخاصی که میخواهند تولید محتوا یا اثر بکنند

سلام بازدیدکنندگان عزیز و گرامی

مدیریت سایت سرپرست gamespcconvertnew و حامی سایت و مدیریت سایت mugenthe در فکر ساخت بازیهای با محوریت mugen project یا نام فارسی « پروژه موگن» هستند.

برای عملی شدن یک پروژه ملی نیاز به همکاری اشخاصی هست که واقعا میخواهند تولید محتوا بکنند به نام خود و بخواهند مدیریت سایت سرپرست آن اثر شاخص شون رو پخش کند و به انتشار برساند.

نگران دوره آموزشی پروژه موگن نباشید که زحمت آموزش رو همکار و مدیریت mugenthe.blogsky.com هم از طریق کانالش در آپارات و هم سایت خود به همراه لینک دانلود آموزشی دوره ها و همراه آموزش تصویری در اختیار همگان و اشخاصی که میخواهند تولید محتوا ملی بکنند به صورت کاملا رایگان قرار خواهیم داد.

و در آخر مدیریت سایت mugenthe همکارمان نسخه های موگن را رفع مشکل خواهد کرد و نسخه های رفع مشکل شده و تست شده را در اختیار شما محتوا سازان قرار خواهد داد آن هم رایگان.

دیگر بحث زیاد است و وقت کوتاه.

نکته مهم برای محتوا سازان عزیز و گرامی: بازی که توسط شما ساخته می شود تمامی تکنولوژی لازمه را همکارمان مدیریت سایت mugenthe به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد اما اگر محتوا سازی به خواهد تخلف کند مدیریت هیچ کدام از سایت های ما در قبال تخلف آن هیچ گونه مسئولیتی ندارند،چون تمامی بازیهای سایت های ما تست می‌شوند و از جمله اینگونه بازیهای محتوا سازان ،بازی به محض تایید در سایت سرپرست gamespcconvertnew به نمایش در خواهد آمد،اما محتوا سازان عزیز و گرامی ،اگر میخواهند بازی آن ها به عنوان اثر ایرانی جدید منتشر شود،باید این عنوان ها را حتما به یاد داشته باشند،نام سایت تعلیم دهنده آن ها که به عنوان تهیه کننده می‌توانند در بازی خود بگنجانند mugenthe.blogsky.com و سایت کسی که زحمت رفع مشکل برنامه را کشیده است bestemulator.blogsky.com به عنوان مدیریت فنی درج کنند و در عنوان آخر به صورت گیفت یا ویدیو تدوینی به موگن عنوان سایت که زحمت انتشار اثر آن ها را کشیده است را درج کنند که سایت سرپرست gamespcconvertnew.blogsky.com می شود،و بعد بازی های آن ها باید داری title screen مخصوص خودشان باشد به عنوان مثال نام سازنده بازی و بعد عنوان بازی به صورت فارسی یا انگلیسی فرقی ندارد.

دیگر حرف های که باید زده می شد زده شد،اما بحث همچنان باقیست

این مطلب پست مشترک سایت سرپرست gamespcconvertnew و سایت mugenthe می باشد و در هر دو سایت موجود می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد