سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی تیکن Tekken 6 برای کامپیوتر و اندروید

http://s14.picofile.com/file/8408486834/Tekken_6_PC_Cover.jpg

تکن ۶ یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای و عنوان ششمین قسمت از مجموعه بازی‌های تکن می‌باشد که توسط شرکت باندای نامکو گیمز ساخته و در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۰۷ در ژاپن بر روی دستگاه بازی آرکید منتشر شد و برای کنسول PS3 و XBOX 360 و XBOX ONE و PSP نیز منتشر شد.که می توان به عالی ترین نسخه آن نسخه مخصوص کنسول دستی PSP نام برد که بهترین وزن و کیفیت در اختیار تمامی کاربران جهان قرار گرفت.و ما این بازی را به درخواست شما تهیه نمودیم.

نکته: این پست بزودی ارتقا می یابد یعنی نسخه PC این بازی را قرار نخواهیم داد تا زمانی که نسخه Tekken 6 Ultimate Edition یا همان Tekken 6 Golden Edtion رو برای شما پیدا کنیم.که در این نسخه که مخصوص PSP هست کارکترهای مخفی مثل Azazeal و Nancy هم قابل بازی هستند به همراه چندین مرحله جدید.بنا به درخواست شدید شما فقط نسخه اندروید این بازی را در لینک قرار خواهیم داد.

لینک دانلود مسنقیم:

بزودی

لینک دانلود کمکی:

بزودی

لینک دانلود مسنقیم نسخه اندروید:

T6-APK


لینک دانلود کمکی نسخه اندروید:

T6.APK

اکنون منتظر چه هستید با خیال راحت این بازی هیجانی و اکشن و مبارزه ای را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید.موفق باشید

بازی فیفا FIFA 2002 نسخه دوبله فارسی برای کامپیوتر"اختصاصی سایت"

http://s11.picofile.com/file/8407396226/FIFA_2002_Farsi_PC_Cover.jpg

فیفا ۲۰۰۲ بازی ویدئویی منتشرشده در زمینهٔ شبیه‌سازی فوتبال ساخت شرکت الکترونیک آرتز ورزشی است که در نوامبر ۲۰۰۱ منتشر شده‌است. فیفا ۲۰۰۲، نهمین بازی از سری بازیهای فیفا است.برای پلتفرهای مایکروسافت ویندوز،PS1 ، PS2 و GameCube .و ما این نسخه را بنا به درخواست های مکرر شما بازدیدکنندگان گرامی تهیه نمودیم.

لینک دانلود مستقیم:

FIFA2002F-PC

لینک دانلود کمکی:

FIFA2002F.PC

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی ورزشی را با خانواده خود بازی کنید و لذت ببرید و دوبله مختص سایت ماست و تمامی کارکتر مخفی و غیره همه تحت کنترل شما هست پس زودتر دانلود کنید و لذت ببرید.بعد کپی برداری از مطالب ما بدون ذکر سایت ما مجاز نیست.