سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دوستانی که میخواهند عضویت داشته باشند در پروژه موگن

سلام بازدیدکنندگان عزیز و گرامی

دوستانی که میخواهند عضویت داشته باشند در پروژه موگن ،اعلام حضور کنند که ویدیوها دوره رو قرار بدیم.

حتما به قسمت تماس با من یا تماس با ما پیام ارسال کنید اگر میخواهید دوره رو شروع کنیم تا تولیدات ملی شما را ببینیم و بعد منتشر کنیم.

بهترین سازندگان لینک دانلود مستقیم به صورت جداگانه از مدیریت gamespcconvertnew دریافت خواهند که این لینک اختصاصی شامل بازیهای مفقود شده و ایرانی و دیگر بازیها کلاسیک می باشد که در سایت هنوز منتشر نشده اند.

خوب دوره آموزشی این دوستان زیاد طول نمی‌کشد زیرا از آن ها بعد تولید محتوا می خواهیم،دوره با ساخت کارکتر موگن آغاز می شود و پیش از این همه چیز رو گفتیم چگونه است،برنامه موگن نیز در سایت مربوطه خود بعد از رفع اشکال قرار خواهد گرفت.

دیگر چی از این بهتر،موفق و موعید باشید



دانلود رایگان بازی ایرانی شتاب در شهر Speed in City 1 Gold طلایی برای کامپیوتر"اختصاصی سایت"

https://s24.picofile.com/file/8454935850/Speed_in_City_1_Golden_Editon_IraniGames_PC_Cover_1_.jpg

بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر Speed in City Open World Racing

اولین بازی ایرانی مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی در شهر است
بازی شتاب در شهر، یک بازی ماشین سواری ایرانی نقشه باز (Open-World Racing) است که توسط یک تیم ایرانی تولید شده است. موتور بازی ساخت تیم سازنده بازی و توسط نرم افزارهای PhysX ، Ogre ، FMod ، DirectX نوشته شده است.
بازی فقط برای پلتفرم PC طراحی شده است ولی با توجه به نوع و سبک منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران و مخاطبان زیادی را جذب کند.

مشخصات بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر Speed in City Open World Racing

تولید کننده : استودیو آروین تک
ناشر : موسسه سرزمین رایانه
حامیان : بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
ژانر بازی : مسابقات ماشین سواری نقشه باز (Open-World Racing)
تاریخ انتشار : پاییز ۱۳۹۱
رده سنی : ۳+
تعداد مراحل : ۴۲ مرحله
مدت زمان گیم پلی : بین ۷ تا ۱۲ ساعت (بر اساس مهارت بازیکن)
Platform : کامپیوتر PC
ابزار های استفاده شده در طراحی بازی :
زبان برنامه نویسی : ++C
مورد استفاده : DirectX + Ogre
موتور گرافیکی: ATE ساخت استودیو سازنده
موتور صدا : FMOD
موتور فیزیک : PhysX
بخش آنلاین : دارد
رانندگی آزاد (در شهر) : دارد
گوینده اصلی : منوچهر والی زاده
گوینده آنونس : ابوالحسن تهامی نژاد

داستان بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر Speed in City Open World Racing

حامد به دعوت دوستش به عنوان یکی از رانندگان مسابقات ماشین سواری ایرانی که در یکی از شهرهای ایران برگزار میشود وارد شهر میشود.
در این مسابقات بازیکنانی به نمایندگی از چندین کشور از جمله ژاپن، انگلستان ، آلمان و … حضور دارند.
هدف از برگزاری این دوره از مسابقات انتخاب بهترین راننده برای شرکت در مسابقات پیست رالی خارج از شهر است.
در ابتدا حامد ماشین خوبی ندارد و با استفاده از اسپورت کردن ماشین خود توسط گاراژ دوستش و نیتروژنی که روی ماشین خود بسته است سعی میکند در مسابقات پیروز شود.
او مهارت بسیار خوبی در رانندگی دارد بنابراین موفق میشود در مسابقه اولی که در مسیر یکی از خیابان های اصلی شهر برگزار میشود برنده شود.
پس از گذشت چند روز از مسابقات حامد تصمیم میگیرد ماشین بهتری بخرد، به یکی از نمایشگاه های شهر مراجعه میکند، در نمایشگاه خودروهای زیادی برای فروش به نمایش گذاشته شده اند، از ماشین های ساخت ایران مثل پراید، ۲۰۶، سمند، پرشیا و … گرفته تا بهترین خودروهای دنیا مثل لامبورگینی LP670 و Nissan GT-R!
حامد با پولی که از مسابقات و انجام ماموریتهای مختلف در شهر بدست آورده است فقط میتواند ماشین پرشیا را بخرد! به هر حال ماشین جدید حامد نسبت به ماشین قبلی او شتاب و فرمان پذیری بهتری دارد که این موضوع به حامد کمک میکند در مسابقات رده های بعدی شرکت کند.
پس از شرکت حامد در چندین مسابقه و کسب رتبه اول، از سوی دفتر برگزاری مسابقات رالی از او دعوت میشود که در دوره مسابقات پیست رالی که در خارج از شهر برگزار میشود شرکت کند .
حامد دعوت را میپذیرد و در مسابقات شرکت میکند. در اولین روز مسابقات رقیبان او، فوناکو از کشور ژاپن با خودروی BMW، شولر از کشور آلمان با خودروی Lexus هستند.
حامد در دور اول مسابقه به خاطر برتری ماشینهای رقیبانش شکست میخورد! او ابتدا تصمیم میگیرد ماشین اش را عوض کند ولی با همفکری با دوستش نظرش عوض میشود و تصمیم میگیرد اسپورت بهتری انجام دهد و حتی برای ماشین اش یک تایر با پهنا و استحکاک بیشتر که شتاب و کنترل بهتری در پیست دارد استفاده میکند.
علاوه بر آن حامد با امتیازی که از مسابقات تا بحال بدست آورده است ظرفیت گاز نیتروژن ماشین اش را نیز افزایش میدهد تا بتواند در مسابقات زمان بیشتری از نیتروژن استفاده نماید.
در دور دوم مسابقه حامد با مهارت، خود را به کناره های مسیر مسابقه که طول مسیر کمتری تا پایان دارد میرساند و پس از تلاش زیاد موفق میشود در ۳ ثانیه پایان مسابقه با استفاده از نیتروژن خود و با شتاب زیاد از نفر اول که فوناکو است جلو بزند و رتبه اول مسابقه را از آن خود کند.
پس از آن حامد در مسابقات بعدی با نماینده های کشورهای دیگر که خودروهای فوق العاده ای دارند روبرو میشود. حامد با استفاده از ماشین جدیدش که یک شورلت مدل ۲۰۰۸ است و مهارت بی نظیرش در اسپورت کردن مناسب با شرایط هر مسابقه، رتبه نخست مسابقات پیست رالی را از آن خود میکند.
پس از گذشت چند هفته از مسابقات یکی از دوستان حامد از او دعوت میکند که در کلوپ سرعت شرکت کند. قرار میشود به کسی که بتواند کمتر از ۱۰ ثانیه سرعت ماشین اش را به بیش از ۲۴۰ کیلومتر برساند جواز شرکت در مسابقات پیست خاکی شهر که در ماه بعد قرار است برگزار شود را بدهند.
حامد مثل همیشه به بهترین نحو ماشین اش را اسپورت میکند و با شتاب خوبی که در ابتدا به کمک تقویت موتور خود میگیرد کمتر از ۹ ثانیه سرعت ماشین اش را به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت میرساند.
حامد از دوستش تشکر میکند و خودش را برای مسابقات پیست خاکی آماده میکند.
شرکت کنندگان مسابقات پیست خاکی با بهترین خودروها مثل شورلت کروت، لامبورگینی و … در مسابقات حاضر شده اند.
حامد میداند که برای اینکه بتواند نفر اول شود باید ماشین و اسپورت بهتری داشته باشد …

نکته:بازی نسخه اصلی می باشد و دارای یک شماره سریال الزامی،یک پیشنهاد می کنم به دوستان بعد دانلود بازی از کاور یا همان جلد بازی یک کپی و پرینت بگیرند یا از شماره سریالی که در نصب بازی گنجانده ایم زیرا بازی به صورت Full Screen یا تمام صفحه اجرا می شود و نمی توانید از شماره سریال آن در سیستم خود به صورت Copy و Past کاری را از پیش ببرید،پس به راهنمای های درون نکته اینجا توجه کنید،بعد زدن شماره سریال 16 یا 18 رقمی دیگر بازی از شما شماره سریال نمی خواهد و به راحتی درون همه سیستم ها اجرا می شود.

لینک دانلود مستقیم:

SIC1GPC-p1

SIC1GPC-p2

SIC1GPC-p3

SIC1GPC-p4

لینک دانلود کمکی:

SIC1GPC.p1

SIC1GPC.p2

SIC1GPC.p3

SIC1GPC.p4

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی ایرانی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید و از کالای ایرانی و تولید ملی حمایت کنید و لذت ببرید.موفق باشید

اطلاعیه کوتاه و مختصر برای اشخاصی که میخواهند تولید محتوا یا اثر بکنند

سلام بازدیدکنندگان عزیز و گرامی

مدیریت سایت سرپرست gamespcconvertnew و حامی سایت و مدیریت سایت mugenthe در فکر ساخت بازیهای با محوریت mugen project یا نام فارسی « پروژه موگن» هستند.

برای عملی شدن یک پروژه ملی نیاز به همکاری اشخاصی هست که واقعا میخواهند تولید محتوا بکنند به نام خود و بخواهند مدیریت سایت سرپرست آن اثر شاخص شون رو پخش کند و به انتشار برساند.

نگران دوره آموزشی پروژه موگن نباشید که زحمت آموزش رو همکار و مدیریت mugenthe.blogsky.com هم از طریق کانالش در آپارات و هم سایت خود به همراه لینک دانلود آموزشی دوره ها و همراه آموزش تصویری در اختیار همگان و اشخاصی که میخواهند تولید محتوا ملی بکنند به صورت کاملا رایگان قرار خواهیم داد.

و در آخر مدیریت سایت mugenthe همکارمان نسخه های موگن را رفع مشکل خواهد کرد و نسخه های رفع مشکل شده و تست شده را در اختیار شما محتوا سازان قرار خواهد داد آن هم رایگان.

دیگر بحث زیاد است و وقت کوتاه.

نکته مهم برای محتوا سازان عزیز و گرامی: بازی که توسط شما ساخته می شود تمامی تکنولوژی لازمه را همکارمان مدیریت سایت mugenthe به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد اما اگر محتوا سازی به خواهد تخلف کند مدیریت هیچ کدام از سایت های ما در قبال تخلف آن هیچ گونه مسئولیتی ندارند،چون تمامی بازیهای سایت های ما تست می‌شوند و از جمله اینگونه بازیهای محتوا سازان ،بازی به محض تایید در سایت سرپرست gamespcconvertnew به نمایش در خواهد آمد،اما محتوا سازان عزیز و گرامی ،اگر میخواهند بازی آن ها به عنوان اثر ایرانی جدید منتشر شود،باید این عنوان ها را حتما به یاد داشته باشند،نام سایت تعلیم دهنده آن ها که به عنوان تهیه کننده می‌توانند در بازی خود بگنجانند mugenthe.blogsky.com و سایت کسی که زحمت رفع مشکل برنامه را کشیده است bestemulator.blogsky.com به عنوان مدیریت فنی درج کنند و در عنوان آخر به صورت گیفت یا ویدیو تدوینی به موگن عنوان سایت که زحمت انتشار اثر آن ها را کشیده است را درج کنند که سایت سرپرست gamespcconvertnew.blogsky.com می شود،و بعد بازی های آن ها باید داری title screen مخصوص خودشان باشد به عنوان مثال نام سازنده بازی و بعد عنوان بازی به صورت فارسی یا انگلیسی فرقی ندارد.

دیگر حرف های که باید زده می شد زده شد،اما بحث همچنان باقیست

این مطلب پست مشترک سایت سرپرست gamespcconvertnew و سایت mugenthe می باشد و در هر دو سایت موجود می باشد .

دانلود رایگان بازی ایرانی عصر پهلوانان Age of Pahlevans برای کامپیوتر دارای کرک معتبر"اختصاصی سایت"

https://s25.picofile.com/file/8454571118/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_cover_1.jpghttps://s24.picofile.com/file/8454571134/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_cover_2.jpg

بازی کامپیوتری «عصر پهلوانان»، اولین بازی نقش محور ایرانی است که براساس اسطوره‌های ایرانی و بیش از همه شاهنامه فردوسی طراحی شده است.


«عصر پهلوان» به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. ویژگی‌هایی مانند ٬ گرافیک زیبا، جذابیت game play، وسعت داستان بازی و طراحی زیبای فضاهای بازی که از بناهای سنتی ایران باستان الهام گرفته شده است که ٬ «عصر پهلوانان» را به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی به بهترین بازی نقش محور تولید شده در منطقه‌ی خاورمیانه تبدیل کرده است.

در این بازی 94 شخصیت، برگرفته از افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی وجود دارند که از بین آن‌ها، 23 شخصیت، کلیدی و پیش‌برنده‌ی خط اصلی داستان هستند. داستان در چندین سرزمین افسانه­ ای اتفاق می‌افتد که بازیکن با استفاده از سلاح‌ها و جادوهای متنوع برای به دست آوردن راز رویین‌تنی پیش می‌رود و در این راه با شخصیت‌های شیطانی و بدکار مبارزه می‌کند. در «عصر پهلوانان»، دیالوگ‌ها نقش مهمی دارند و بازیکن برای انجام مأموریت‌ها باید با شخصیت‌های مختلف بازی گفت‌وگو کند.

گروه تولید :

در سال 1384 گروه سرگرمیهای دیجیتال شرکت رسانا افزار شریف، با حمایت مرکز صنایع نوین اقدام به انجام پروژه بزرگ «ساخت نسخه آزمایشی بازی عصر پهلوانان» با الهام از اساطیر باستانی ایران نمود که این مهم در ابتدای سال 86 به پایان رسید. و پس از مدتی تاخیر در مهرماه همان سال پروژه ساخت نسخه تولیدی این بازی کلید خورد. در نسخه تولیدی کاراکترها حفظ شدند اما بسیاری اجزای دیگر نظیر داستان، موتور بازی، ابزارهای export و Level Editor تغییر کردند تا بتوان بازی را با سطح قابل قبول بین المللی وارد بازار کرد.

خلاصه بازی

روزگاران قدیم در دیار سیستان شهری بود به نام زابل که مهد علم و ادب و هنر در آن روزگاران بود. در شهر زابل حاکمی خردمند و درستکار به نام پیشداد حکومت می کرد که صلح و آرامش را برای مردم شهر به ارمغان آورده بود. پیشداد پسری داشت به نام آتار، شاهزاده ای جوان و باهوش که خرد پدر را به ارث برده و در زورآوری و مردانگی نیز سرآمد پهلوانان عصر خود بود.

چند روزی که پیشداد و آتار شهر را به قصد شکار ترک کرده بودند، ناگاه لشگری از دیوان از کوهها سرازیر شده و زابل را به آتش و خون کشیدند. فرمانده نگهبانان شهر، پیکی را به سوی پیشداد گسیل داشت تا وی را از این ماجرا با خبر سازد. پیشداد به محض شنیدن خبر به همراه آتار به شهر بازمی گردد ......


سرپرست گویندگان : محمدرضا علیمردانی

گویندگان :مجید حبیبی٬ هومن حاجی عبدالهی ٬ مجید آقا کریمی ٬ محمد رضا علیمردانی ٬ حامد مدرس ٬ امین الیاسیان ٬ سلیمه قطبی ٬ سیما رستگاران ٬ کوروش زارع پناه ٬ امیر غفارمنش ٬حسن همایی ٬ مهدی نصرتی ٬سهیلا راد ٬ حسین حسینیان ٬ اعظم چوبدار ٬ علی سرور ٬ شیوا ایوبی ٬ احمد نگهبان ٬ محمد داوودی ٬ مه لقا باقری ٬ حسین میرزاییان ٬ رضا مرادی نژاد و...

https://s24.picofile.com/file/8454571142/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_1.jpghttps://s25.picofile.com/file/8454571168/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_2.jpghttps://s24.picofile.com/file/8454571184/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_3.jpg

نکته مهم:این بازی نسخه کمیاب است و دارای دو کرک اختصاصی و تست شده می باشد،بازی دارای DLC می باشد به صورت جداگانه و دنباله سری عصرپهلوانان که توسط پردیس گیم گرد آوری شده،با دارای باگ های که می باشد که اگر از گیم پلی بازی سر در بیاورید می توانید آن ها را رد کنید و نسخه دی ال سی هم دارای کرک هست که کرک دوم می شود تا بازی را نصب کردید کرک ها را درون پوشه مشخص شده کپی کنید.

لینک دانلود مستقیم:

AOPPC-p1

AOPPC-p2

AOPPC-p3

AOPPC-p4

AOPPC-p5

لینک دانلود کمکی:

AOPPC.p1

AOPPC.p2

AOPPC.p3

AOPPC.p4

AOPPC.p5

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی ایرانی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید و از کالای ایرانی و تولید ملی حمایت کنید و لذت ببرید.موفق باشید