سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود رایگان بازی ایرانی عصر پهلوانان Age of Pahlevans برای کامپیوتر دارای کرک معتبر"اختصاصی سایت"

https://s25.picofile.com/file/8454571118/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_cover_1.jpghttps://s24.picofile.com/file/8454571134/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_cover_2.jpg

بازی کامپیوتری «عصر پهلوانان»، اولین بازی نقش محور ایرانی است که براساس اسطوره‌های ایرانی و بیش از همه شاهنامه فردوسی طراحی شده است.


«عصر پهلوان» به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. ویژگی‌هایی مانند ٬ گرافیک زیبا، جذابیت game play، وسعت داستان بازی و طراحی زیبای فضاهای بازی که از بناهای سنتی ایران باستان الهام گرفته شده است که ٬ «عصر پهلوانان» را به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی به بهترین بازی نقش محور تولید شده در منطقه‌ی خاورمیانه تبدیل کرده است.

در این بازی 94 شخصیت، برگرفته از افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی وجود دارند که از بین آن‌ها، 23 شخصیت، کلیدی و پیش‌برنده‌ی خط اصلی داستان هستند. داستان در چندین سرزمین افسانه­ ای اتفاق می‌افتد که بازیکن با استفاده از سلاح‌ها و جادوهای متنوع برای به دست آوردن راز رویین‌تنی پیش می‌رود و در این راه با شخصیت‌های شیطانی و بدکار مبارزه می‌کند. در «عصر پهلوانان»، دیالوگ‌ها نقش مهمی دارند و بازیکن برای انجام مأموریت‌ها باید با شخصیت‌های مختلف بازی گفت‌وگو کند.

گروه تولید :

در سال 1384 گروه سرگرمیهای دیجیتال شرکت رسانا افزار شریف، با حمایت مرکز صنایع نوین اقدام به انجام پروژه بزرگ «ساخت نسخه آزمایشی بازی عصر پهلوانان» با الهام از اساطیر باستانی ایران نمود که این مهم در ابتدای سال 86 به پایان رسید. و پس از مدتی تاخیر در مهرماه همان سال پروژه ساخت نسخه تولیدی این بازی کلید خورد. در نسخه تولیدی کاراکترها حفظ شدند اما بسیاری اجزای دیگر نظیر داستان، موتور بازی، ابزارهای export و Level Editor تغییر کردند تا بتوان بازی را با سطح قابل قبول بین المللی وارد بازار کرد.

خلاصه بازی

روزگاران قدیم در دیار سیستان شهری بود به نام زابل که مهد علم و ادب و هنر در آن روزگاران بود. در شهر زابل حاکمی خردمند و درستکار به نام پیشداد حکومت می کرد که صلح و آرامش را برای مردم شهر به ارمغان آورده بود. پیشداد پسری داشت به نام آتار، شاهزاده ای جوان و باهوش که خرد پدر را به ارث برده و در زورآوری و مردانگی نیز سرآمد پهلوانان عصر خود بود.

چند روزی که پیشداد و آتار شهر را به قصد شکار ترک کرده بودند، ناگاه لشگری از دیوان از کوهها سرازیر شده و زابل را به آتش و خون کشیدند. فرمانده نگهبانان شهر، پیکی را به سوی پیشداد گسیل داشت تا وی را از این ماجرا با خبر سازد. پیشداد به محض شنیدن خبر به همراه آتار به شهر بازمی گردد ......


سرپرست گویندگان : محمدرضا علیمردانی

گویندگان :مجید حبیبی٬ هومن حاجی عبدالهی ٬ مجید آقا کریمی ٬ محمد رضا علیمردانی ٬ حامد مدرس ٬ امین الیاسیان ٬ سلیمه قطبی ٬ سیما رستگاران ٬ کوروش زارع پناه ٬ امیر غفارمنش ٬حسن همایی ٬ مهدی نصرتی ٬سهیلا راد ٬ حسین حسینیان ٬ اعظم چوبدار ٬ علی سرور ٬ شیوا ایوبی ٬ احمد نگهبان ٬ محمد داوودی ٬ مه لقا باقری ٬ حسین میرزاییان ٬ رضا مرادی نژاد و...

https://s24.picofile.com/file/8454571142/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_1.jpghttps://s25.picofile.com/file/8454571168/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_2.jpghttps://s24.picofile.com/file/8454571184/Age_of_Pahlevans_IraniGames_pc_screen_3.jpg

نکته مهم:این بازی نسخه کمیاب است و دارای دو کرک اختصاصی و تست شده می باشد،بازی دارای DLC می باشد به صورت جداگانه و دنباله سری عصرپهلوانان که توسط پردیس گیم گرد آوری شده،با دارای باگ های که می باشد که اگر از گیم پلی بازی سر در بیاورید می توانید آن ها را رد کنید و نسخه دی ال سی هم دارای کرک هست که کرک دوم می شود تا بازی را نصب کردید کرک ها را درون پوشه مشخص شده کپی کنید.

لینک دانلود مستقیم:

AOPPC-p1

AOPPC-p2

AOPPC-p3

AOPPC-p4

AOPPC-p5

لینک دانلود کمکی:

AOPPC.p1

AOPPC.p2

AOPPC.p3

AOPPC.p4

AOPPC.p5

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی ایرانی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید و از کالای ایرانی و تولید ملی حمایت کنید و لذت ببرید.موفق باشید

نظرات 45 + ارسال نظر
amirrezaomidi پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 12:08 http://gamepcconvertnew

سلام و عرض ادب خدمتشما و سایت خوبتون لطفا اگر میشه بازی گربه قجری رو هم قرار بدیید ممنون از شما

علیک سلام،حتما قرار خواهیم داد با تشکر از درخواست شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

مرتضی سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 00:28

دستتون درد نکنه خیلی دنبال بازی شبگرد بودم اینکه که طی دوهفته آینده یا زوتر به شدت خوشحالم کرد. ممنون از پاسخگویی شما ❤️

خواهش میکنیم،منظور از طی دو هفته آینده یعنی از هفته بعد اولین هفته اش محسوب میشه چون حجم بازیش به شدت بالاستبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

مرتضی دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 20:18

بازی شبگرد رو کی میزارید؟

علیک سلام ،بازی شبگرد طی دو هفته آینده شایدم زودتر از موعد در سایت قرار خواهد گرفت با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

AGOUN دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 13:06

اقای nefarian با تشکر از کمک شما

خواهش میکنیم با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

محمد جمعه 20 خرداد 1401 ساعت 16:46

برای اندروید نیست

خیر،اگر برای اندروید بود در اول عنوان می‌گفتیم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

nefarian چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 20:22

سلام دوستان با فایلی که لینکش رو زیر گذاشتم میتونید بدون دیسک و وارد کرد کد بازی رو اجرا کنید فقط کافیه محتویات داخل فایل که زیر گذاشتم رو بریزید توی محلی که بازی رو نصب کردید و اجراش کنید. فقط بدونید که آزمایشی هست و اگر توی بازی مشکلاتی مثل کرش اتفاق افتاد میتونید به اینستاگرام من مسیج بدید تا اگر بتونم مشکل رو حل کنم @a4.fps

https://uupload.ir/view/aop.v1-loaderfix_w2fg.rar/

علیک سلام، تشکر از همکاری شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

سینا طیبی دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 15:50

درود وقت بخیر
آقا من عصر پهلوانان ۱ رو تو ویندوز ۱۰ بازی کردم هیچ مشکلی ام نداشت. اما رویین تنی رو نصب کردم وارد بازی هم میشم مرحله ام میرم اما میخوام شمشیر استفاده کنم ارور میده میپره بیرون مشکل از درایور کارت گرافیک ؟

بله،مشکل از درایور کارت گرافیک می باشد،باید سیستم تون رو تقویت کنید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

احمد یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 22:42

با تشکر از شما فقط ی مشکلی من وقتی بازی اجرا میکنم بدون هیچ خطای منو میندازه بیرون مشکل چیه لطفا راهنمای کنید

علیک سلام، مشکل از بازی نیست ، ببنید درون کامپیوتر خود چه درایور یا نرم افزارهای جانبی ویندوز یا بروزرسانی bios سیستم انجام نداده اید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

وحید یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 09:50

این بازی بعضی وقتا اجرا شدنش یه کمی اذیت میکنه. من خودم الان با این روش اجراش میکنم البته شاید این روش واسه همه جواب نده. ولی به هرحال اینطوریه که اول سعی کنید حتی الامکان موقعی که میخوایید بازی رو اجرا کنید اینترنتتون رو خاموش کنید. بعد برنامه بازی رو قبل از اینکه سی دی رو تو دستگاه بذارید، اجرا کنید. وقتی اخطار نامعتبر بودن نمایش داده شد بدون اینکه برنامه رو ببندید سی دی اول بازی رو بذارید تو دستگاه. وقتی که مطمئن شدید سی دی تو دستگاه آماده استفاده است، برنامه بازی رو که باز کرده بودید ببندید و مجددا باز کنید. اینجوری دیگه احتمالا بازی اجرا میشه یعنی واسه من که جواب داده. وقتی بازی اجرا شد میتونید دوباره اینترنتتون رو روشن کنید

با تشکر از همکاری شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمد چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 15:37

سپاس از به اشتراک گذاشتن این اثر فوق العاده زیبا
لطفا عصر پهلوانان روئین تنی رو بزارین برای دانلود من چندین سال هست دنبال بازی هستم اما پیدا نکردم

علیک سلام، باشد با تشکر از نظرات شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

مبینا دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 18:51

با سلام و درود به شما با تشکر از بازی فوق العادتون بازی واسه من بعضی جاها میپره بیرون مصلا وقتی میخوای سپر عوض کنی یا بری تو اب. وینرایت همه چیزام نصب کردم ولی باز نمیشه لطف میکنین راهنمایی کنین

علیک سلام، پریدن از بازی یا خارج شدن از بازی ایرادش از بازی نیست ببنید در سیستم شما کدام پردازنده ویدیویی یا چیز دیگر ناقص است یا به خوبی نصب نشده است آن را کامل کنید یا کل برنامه های سیستم خود را هر ساعت با نرم افزاری Register ای کنید . با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

علیرضا جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 17:54

دوستان لطفا خواهشا یکی کمک کنه چجوری باید نضب کنم
2 تا سی دی رایت کردم
کد هم وارد کردم میزنه معتبر نیست 20 بار تایید رو زدم وقتی دیسک یک داخل دستگاه بود و سی دی دو رو هم گزاشتم باز 20 بار تایید رو زدم و باز هم همون ارور
اینترنت هم قطع کردم و وصل کردم باز فرقی نداشت
لطفاااااا یکی کمک کنه

یاوران مهدی یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 11:31

سلام و علیک دوست عزیز سایت شما عالی است من چند تا بازی های شما مثل مهمان ناخوانده بازی اشباح دوبله فارسی که خیلی از این بازی خوشم آمد و بازیعصر پهلوانان 1 که عالی است لطفا اگر میشود در چند روز اخیر بازی عصر پهلوانان 2 را قرار دهید باتشکر

علیک سلام، باشد اگر بتوانیم عصر پهلوانان ۲ را تهیه کنیم قرار خواهیم داد . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ناصر یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 19:05

سلام
آموزش نصب نداره
نصبش سخت بنظر میرسه

علیک سلام، خیر.آموزش نصب ندارد‌. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

آریان چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 18:31

سلام لطفا عصر پهلوانان ۲
و بازی سفیر عشق رو هم به صورت رایگان قرار بدید

علیک سلام، باشد.اما سفیر عشق وزن بالایی دارد اگر بخواهیم قرار دهیم خیلی طول می کشد اما نگران نباشید قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

احمد یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 00:10

روش دوم دوتا پارت دانلود کردم با وین رار اکسترتت کردم چند تا فایل زیپ اضافه شد که اسمشون AOP v1 disk2 و AOP v1 بود اینارو اکسترتشون کردم باز ستاپ اومد نصبش کردم به همین راحتی

با تشکر از کمک شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

احمد شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 23:46

سلام بدون سی دهم میشه نصبش کرد فقط نرم افزار ساخت درایو مجازی لازمه مخصوص اجرای فایل های iso هست DAEMON Tools Ultra این نرم افزاره خودم چند بار تست کردم راحته و اسونه اگه کار باهاش بلد نیستین برین گوگل سرچ کنید با تشکر از ادمین

علیک سلام، و با تشکر از آموزش شما،به همکارمان bestemulator هم می گویم نسخه نهایی ساخت درایور مجازی را هم در سایت خود قرار دهد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ناشناس دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 18:25

سلام و احترام
ممنون میشم بازی عصر پهلوانان ۲ را هم قرار بدید برامون من هرچی گشتم پیدا نکردم تشکر

علیک سلام، بتوانیم تهیه کنیم.حتما قرار خواهیم داد با تشکر از درخواست شما با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 01:00

سلام عزیز لطفا بازی های ایرانی دیگری هم قرار بدید

علیک سلام، باشد،قدرت آپلود بالا باشد،حتما قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 01:46

سلامو درود من که cd خام ندارم نمیتونم نصب کنم

علیک سلام،خوب دیسک خام رو از محل زندگی تون می تونید تهیه کنید یا از جای سفارش بدید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:20

سلام جناب پس یعنی به cd خام نیاز داریم یا dvd

علیک سلام، آری،اما برای این بازی دو تا دیسک کافیه دو تا iso هست. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

وحید شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:08

اگه مثل نسخه اورجینال باشه تو بعضی از سیستم ها یه کم دیر بازی اجرا میشه. من نسخه اورجینال رو دارم و بعضی وقتا چندین بار دیسک اول و دوم رو به تناوب میذارم تو دستگاه تا بالاخره بازی اجرا میشه

با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:06

سلام و درود بر ادمین عزیز لطفا خود شما توضیح دهیدچگونه بازی را نصب کردید با تشکر

علیک سلام، iso بازی را هر دو دیسک آن را با آن نرم افزاری که برای شما در فایل قرار داده اند روی دیسک قرار می دهید و شماره سریال بازی را هم که در فایل قرار داده شده است را ذخیره می کنید و بعد تمام دیسک اول بازی را که قبلا در یک دیسک رایت کردید را درون دستگاه خود می گذارید و بازی را شروع می کنید‌. حتما باید دو دیسک iso بازی را با همان نرم افزار رایت کنید در دو دیسک دیگر شماره سریال بازی را هم که برای شما قرار داده ایم باید حتما ذخیره داشته باشید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 22:06

سلام و درود شما خدتان این بازی را نصب کردید ایا

علیک سلام، آری .پس چگونه در سایت قرار دادیم . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 21:41

سلام کسی توضیحی نداده و کلی گفته لطف می کنید id رابدهید خیلی متشکرم

علیک سلام،گفتیم.متاسفانه،نه. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:00

سلام لطف میکنید ID کسانی که بازی برایشان اجرا شد را نشان بدهید لطفا باتشکر

علیک سلام، متاسفانه.خیر،نظرات رو نگاه کنید ببینید بقیه چطور اجرا کردند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 00:40

سلام ادمین عزیز لطف میکنید ای دی کسانی که بازی برایشان اجرا شد را بدهید و بگویید چگونه می شود شما را حمایت کرد

علیک سلام، برای حمایت از ما لینک های پیوندی گذاشته ایم و باید حامی سایت های ما رو هم دنبال کنید در اینستاگرام . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:41

سلام ادمین عزیز لطفا شماره با ای دی معرفی میکنید که مستقیم با شما در ارتباط باشیم برای پیشبرد و پیشرفت امور با تشکر

علیک سلام، پیج حامی را دنبال کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:54

سلام پیج حامی شما کیه چجوری دسترسی پیدا کنم بهش

آخر توضیحات گفتیم این پیج حامی ما در اینستاگرام ssinz7first هست با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 01:38

سلام جناب من چتوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم

علیک سلام،در قسمت تماس با ما یا تماس با من که در سایت درج شده است.با دنبال کردن پیج حامی ما هم می تونید با ما در ارتباط باشید . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:23

سلام دمتون گرم برای قرار دادن این بازی میخواستم بپرسم کسی فیلم نگرفت از نصب بازی خیلی ممنون میشم یا برای من یا در اینجا بزارید

علیک سلام، نه . کسی از نصب بازی فیلم نگرفته و نفرستاده هر موقع فرستادند در کانال آپاراتمان قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

دانیال دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 18:07

سلام دستتون درد نکنه

بازی عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فقط به مشکل داره اینکه وقتی شمشیر در میارم بازی بسته میشه
میشه راهنمایی کنین

علیک سلام، اون بسته شدن به خاطر بازی نیست سیستم تون رو نگاه کنید چی رو کامل توی سیستم تون نصب ندارید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Atator یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 23:36

درود
من هم مشکل سریال نامبر را دارم یعنی وقتی سریال رو میزنم میگه نامعتبر نظرات بقیه رو هم خوندم چندین بار رو تایید کلیک کردم و دیسک ها هم بر روی درایور مجازی هستند ولی باز هم بازی اجرا نمی شود خواهشا راه حلی بهم بگین
لطفا

به کسانی که این مشکل را حل کردند میگویم از روش کار خود یک ویدیو ارسال کند تا در کانال قرار دهیم،اینم راه حل. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

amir پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 18:00

سلام من از سایت خوبتون من یه مشکلی در اجرای بازی دارم وقتی بازیرو اجرا میکنم سریال نامبرو میزنم اما میگه سریال نامعتبر است لطفا راهنمایی کنید

علیک سلام، نظرات بازدیدکنندگان را مطالعه کنید از روش آن ها بروید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

مهدی پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 12:41

با سلام و عرض ادب من تمامی فایل های این بازی رو دانلود کردم حالا باید چه کار بکنم؟

علیک سلام، ببنید بازدیدکنندگان به چه روشی رفتند شما هم از همون روش برید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علیرضا امیری سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 07:30

سلام خسته نباشید ببخشید کد فعال سازیش کجاست؟

علیک سلام،همون فایل txt است با نام serial number کد فعال سازی خوده دیسک است . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

وحید یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 13:29

آقا مسعود عزیز منم این مشکل رو درباره بازی رویین تنی دارم. یعنی اورجینالشو خریدم ولی چون سرورهاش از کار افتادن و شماره پیامک فعالسازیش هم کلا از دسترس خارج شده،فعال نمیشه واسم. قربون دستت اگه نرم افزاری چیزی پیدا کردی ممنون میشم اسمش رو به من هم بگی داداش دمت گرم

با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

مسعود چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 20:29

من با برنامه ی poweriso دیسک نخست رو شبیه سازی کردم و تو ویندوز 10 درست اجرا شد فقط ممکنه اول چند بار خطا دیسک قلابی بده اگر چند بار پشت سر هم دکمه ی تایید رو بزنید میره تو بازی .
ممنون که بازی رو قرار دادید لطفا بازی سیاره ی میترا بدون قفل رو برای دانلود قرار بدید من نسخه ی قفل شده و محدودشش رو دارم که دیگر از اینترنت و پیامک فعال نمیشه و البته دنبال نرم افزارهای خارجی برای دور زدن مشکل اینجور بازی های قدیمی ایرانی هستم چون اونا هم همین مشکل ما رو با یک سری از بازی های قدیمی شون مثل کال آو دیتوتی یک دارند.
بازی رویین تنی و شبگرد رو هم قرار بدید بالاخره مشکل رو یک جور حل میکنیم .

علیک سلام، با تشکر از کمک شما برای بازدیدکنندگان گرامی و درخواست شما به محض خوب شدن سیستم ها قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

amirhossein پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 23:05

salam dadash man bazi ro nasb kardam hame chish oke vali moghei ke dakhel bazi maslan shamshir dar miare ya az angoshtar estefade mikone bazi crash mikhore mindaze biron error mide hame narm afzara ham nasb kardam chikar konam kheyli to kaf bazi moondam namusan ;((

به همکار ما Bestemulator سریع بزنید بگید پست Auto Driver خودشو براتون بذار توی سایتش تا دانلود کنید و تمامی فایل های درایورهای نصب نشده دستگاه تون رو تکمیل کنید ایراد از نخواندن درایورهای دستگاه شماست. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

کنعان پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 20:53

سلام من ویندوز 10 دارم نصب میشه اما میاد بالا نمیاد کدرو وارد کنم و دست اخرم فایل حذف میشه

علیک سلام،بازی قدیمی قابلیت اجرا روی اینگونه ویندوزهای را ندارد. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

وحید چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 18:28

من همینی که شما عکسش رو گذاشتید دارم و همچنین قسمت دومش هم که اسمش رویین تنیه دارم. اینی که شما گذاشتید اسمش "عصر پهلوانان" و دو تا سی دیه و اون دومی اسمش "رویین تنی: قسمت دوم عصر پهلوانان" و یک دی وی دیه. عصر پهلوانان رو هر وقت بخوام بازی کنم سی دی اولشو میذارم تو دستگاه و فعال میشه و مشکلی نداره ولی رویین تنی کد فعالسازی میخواد که من هر کاری میکنم کد فعالسازی واسم نمیاد برای همین نتونستم تا حالا بازی کنم

علیک سلام، بتونیم تهیه می کنیم با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

وحید سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 16:14

سلام خسته نباشید. میشه خواهش کنم قسمت دوم این بازی که اسمش رویین تنی هست رو هم بذارید. ممنون میشم

علیک سلام،روئین تنی همینه قسمت دومش رو با نام دیگر منتشر کردند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمدی یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:08

با سلام ببخشید میشه بگید "بازی ایرانی منطقه تاریک" رو حدودا کی در سایت قرار میدید با توجه به حجم کمی که داره؟؟؟

علیک سلام،اگر از قبل لینک قدیمی اش در دسترس باشد فقط پست ش را سریع قرار خواهیم داد اما اگر بالعکس شد کمی طول خواهد کشید. اما منتظر باشید قرار خواهیم اش داد با چند بازی ایرانی دیگر اگر لینک آن ها قابل دسترس باشد. بعد به درخواست شما یک درگاه حمایتی هم برای سایت مان ساخته ایم بزودی لینک آن را در سایت به صورت پست و پیوند قرار خواهیم داد. فقط صبور باشید سرعت سرور های داخلی نسبت به قبل خیلی پایین است و در آخر ما درگاه حمایتی اول خود را با نام حامی خود راه اندازی کردیم لطفا حمایت کنید و درگاه دوم بعدی را هم راه اندازی خواهیم کرد برای حمایت بیشتر شما بازدیدکنندگان عزیز از سایت ما و حامی و مدیریت ما با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمدی سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 21:11

با سلام تشکر بابت سایت بسیار خوب و ارزشمند شما از طرفداران قدیمی شما هستم میخواستم بگم امکانش هست اولا "بازی ایرانی منطقه تاریک" رو که در سایت قدیمیتون بود مجددا لینکش رو قرار بدید و ثانیا کلا هرچی بازی ساخت ایران دارید رو در سایت قرار بدید با تشکر؟؟؟

علیک سلام،مجددا ، خوشبخت هستم و خوش آمدید.چرا که نه، حتما قرار خواهیم حتی بازی مورتال کمبت ایرانی را و غیره و غیره . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

mohammad پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 13:40

haji in bazi kar mikone man bash bazi kardam o tamom kardam . faghat hey crash mikone miyad biron , haji emkanesh hast bazi shamshir nader , lotfali khan o safir esghgh ro ham bezarin , koli mercy

باشد،بازی سفیر عشق دست مان برسد حتما قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد