سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود رایگان بازی سقوط تروریست Terrorist Takedown 1 War in Colombia برای کامپیوتر دوبله فارسی"اختصاصی سایت"

https://s18.picofile.com/file/8440850476/asrebazi_terrorist_takedown_war_in_colombia_Cover_PC_1.jpg

Terrorist Takedown: War in Colombia نام یک بازی تیر اندازی اول شخص از مجموعه بازی های تروریست تیکدان است که توسط شرکت City Interactive برای سیستم عامل ویندوز منتشر گردیده است. داستان بازی مربوط به مافیای مواد مخدر و درگیری میان آنها و ارتش آمریکا است.

به عنوان یکی از سربازان ارتش بزرگ ایالات متحده در یک ماموریت خطرناک قرار گرفته و برای به اتمام رساندن آن باید سه تن از بزرگ ترین مافیا های کواد مخدر را از میان بردارید. در بازی Terrorist Takedown: War in Colombia با کنترل شخصیت یک سرباز وظیفه آمریکایی باید تمام تلاش خود را برای به پایان رساندن تمام درگیری ها بکنید.

سه تن از بزرگ ترین سران کوکائین در قاره آمریکا که هر کدام به شکلی قدرت را در دست گرفته اند نخواهند گذاشت تا ماموریت شما به سرانجام برسد پس باید یکی پس از دیگری نابود شوند. اولین مشکل شما Jose Esquilla است که پخش مواد در دستان او است.

دومین چالش شما تولید کننده مواد یعنی Nelson Sadilla میباشد که دستگیر کردن آن کار راحتی نیست و پس از آن نوبت به مغز متفکر گروه یعنی Tomas Alphonso میرسد. توماس زمانی خود نظامی کارکشته ای بوده و با در اختیار داشتن ناوگان بزرگی از جایزه بگیر ها و آدم کش ها بزرگ ترین مانع شما میباشد. بازی اکشن Terrorist Takedown: War in Colombia دارای سه مرحله اصلی در داستان بازی میباشد که دستگیری سرکده های کوکائین است.

بازی جذاب و فوق العاده مهیج حذف تروریست ها: جنگ در کلمبیا با کمترین حجم ممکن در دو نسخه زبان اصلی و دوبله فارسی میباشد که میتوانید از گیم ستاپ دانلود کرده و با حداقل سیستم مورد نیاز برای سیستم خانگی خود نصب کنید و با بازی کردن لذت ببرید.و ما این بازی را بنا به درخواست های مکرر شما تهیه نمودیم.

ویژگی های بازی :

  • دارای سه مرحله اصلی در داستان بازی
  • استفاده از سلاح های سبک و کاربردی
  • به کارگیری جلوه های بصری زیبا
  • گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده
  • قابل اجرا برروی سیستم های ضعیف

لینک دانلود مستقیم:

TT1WIC.PC-p1

TT1WIC.PC-p2

TT1WIC.PC-p3

TT1WIC.PC-p4

TT1WIC.PC-p5

TT1WIC.PC-p6

لینک دانلود کمکی:

TT1WIC.PC.p1

TT1WIC.PC.p2

TT1WIC.PC.p3

TT1WIC.PC.p4

TT1WIC.PC.p5

TT1WIC.PC.p6

این بازی هم اختصاصی سایت ماست برای طرفداران بازی های دوبله فارسی و هر سایتی بدون ذکر منبع ما از لینک ما استفاده کنند.کار او غیرمجاز بوده و ما راضی نیستیم.حال اکنون بازی را راحت دانلود کنید و لذت ببرید.