سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی تیکن Tekken 6 برای کامپیوتر و اندروید

http://s14.picofile.com/file/8408486834/Tekken_6_PC_Cover.jpg

تکن ۶ یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای و عنوان ششمین قسمت از مجموعه بازی‌های تکن می‌باشد که توسط شرکت باندای نامکو گیمز ساخته و در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۰۷ در ژاپن بر روی دستگاه بازی آرکید منتشر شد و برای کنسول PS3 و XBOX 360 و XBOX ONE و PSP نیز منتشر شد.که می توان به عالی ترین نسخه آن نسخه مخصوص کنسول دستی PSP نام برد که بهترین وزن و کیفیت در اختیار تمامی کاربران جهان قرار گرفت.و ما این بازی را به درخواست شما تهیه نمودیم.

نکته: این پست بزودی ارتقا می یابد یعنی نسخه PC این بازی را قرار نخواهیم داد تا زمانی که نسخه Tekken 6 Ultimate Edition یا همان Tekken 6 Golden Edtion رو برای شما پیدا کنیم.که در این نسخه که مخصوص PSP هست کارکترهای مخفی مثل Azazeal و Nancy هم قابل بازی هستند به همراه چندین مرحله جدید.بنا به درخواست شدید شما فقط نسخه اندروید این بازی را در لینک قرار خواهیم داد.

لینک دانلود مسنقیم:

بزودی

لینک دانلود کمکی:

بزودی

لینک دانلود مسنقیم نسخه اندروید:

T6-APK


لینک دانلود کمکی نسخه اندروید:

T6.APK

اکنون منتظر چه هستید با خیال راحت این بازی هیجانی و اکشن و مبارزه ای را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید.موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 17:37

سلام PES2020رو برای اندروید قرار بدید

چشم سرعت آپلود خوب و عالی باشد حتما با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 15:20

با سلام خدمت شما من خیلی از بازی های سایت شما وسایت های دیگری شما بازی دان کردم بازی هاتون عالی حرف ندره فقط ی چیزی اگه میشه تیکن 7نسخه اصل
برای کامپیوتر قرار بدید در ضمن اگه میشه pes2020روهم قرار بدید ممنون

باشد وقت کنیم حتما بعد تیکن ۷ نسخه اصل و فرع ندارد تنها نسخه های جعلی آن را میتوان به نسخه های پولی در بیشتر سایت های خارجی و داخلی اشاره کرد با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد