سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود رایگان بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 2 برای کامپیوتر نسخه فارسی"اختصاصی سایت"دارای کرک معتبر و تست شده

یک بازی به شدت طنز و کمدی و جذاب بازی همسایه آزاری یا عنوان دیگر همسایه جهنمی معروف،به راحتی این بازی را با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.این بازی کرک شده نهایی است و رفع مشکل شده است به علت مشکلاتی که نسخه دوبله این بازی داشت ما این بازی را به صورت جداگانه برای شما عزیزان قرار دادیم.و این بازی در سایت ها به قیمت 5000 تومان به فروش میرسد و نسخه قابل اعتمادی نیست.پس به خوبی از این فرست استفاده کنید چون ما تمامی مجموعه های همسایه جهنمی را در سایت خود قرار میدهیم.

لینک دانلود مستقیم:

NFH2F

لینک دانلود کمکی:

NFH2FPC

لینک دانلود مستقیم:

NFH2FU

لینک دانلود کمکی:

NFH2FUPC

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید.موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
sam سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 14:31

سلام من این بازی رو از حالت فشرده خارج و سپس نصب کردم ولی بعد اکسترا کردن بازی وقتی روی پوشه bin میرم و روی بازی میزنم بازی با ارور stope مواجه میشه.ممنون یشم کمکم کنید من عاشق این بازی کمیاب هستم.
اینم از مشخصات سیستمم:
هارد:۳۰۰ گیگ
رم:۳ گیگ
کارت گرافیک:۱ گیگ
ویندوز:۷ با لایسنس تائید شده
و من همچنین چندین بار این بازی رو نصب کردم همینطور در درایو های مختلف هاردم.ولی فایده نداشت.و درشمن فایروال کامپیوترم خاموشه و اینترنت رو در حین نصب و اجرا قطع کرده بودم و همین الان هم اینترنت کامپیوترم قطع هست.ببخشید زیاده روی کردم نو سوالم ولی خیلی سایتتون رو دوست دارم و هر پنج ساعت یک بار چکس میکنم که ببینم بازی جدیدی روی سایتتون اومد یا نه.ولی ممنون میشم مشکلم رو حل کنین خدا خیرتون بده.بازم ممنون از سایت خوب و عالیتون .

پاسختون رو در پست بازی همسایه جهنمی ۱ گفتیم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

mosens جمعه 21 آذر 1399 ساعت 12:26

من هردو نسخه ultra و دیگری رو نصب کردم ولی اصلا داخل بازی نمیره یعنی باز نمیشه.
حدود ۶-۷ بار اکسترکت کردم و نصب کردم با روش های مختلف ولی نمیدونم مشکلش چیه؟

از بازی همسایه جهنمی ۱ ورژن ultra و دیگری را دانلود کنید و با آن بازی سیستم خود را تست کنید. بعد مجدد نظر بگذارید با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

hamid یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:57

داداش زبونش ماره روسیه هست که

ماله روسیه نیست همون نسخه همسایه جهنمی همه لینک های دانلودش رو دانلود کنید و هر نسخه خراب را حذف کنید.بعد سیستم عامل ویندوزتون زبانش را با بازی یکی میکنه و نوشته های فارسی بازی نمایان میشه.لینک Ultra بازی را نصب کنید از قسمت اول این بازی یا ساده اش رو.یکی این مشکل کوچک را برطرف میکند.بهترین راهنمایی را برای شما انجام دادم فقط کافی است عمل کنید این مشکل کوچک حل میشود خیلی سریع.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد