سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت بازیهای کمیاب

سایت بازیهای کمیاب

به سایت بازیهای کمیاب خوش اومدید سایت بازیهای جدید و قدیمی خارجی و آسیایی+ایرانیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود رایگان بازی همسایه جهنمی Neighbours From Hell 1 برای کامپیوتر نسخه فارسی"اختصاصی سایت"

یک بازی به شدت طنز و کمدی و جذاب بازی همسایه آزاری یا عنوان دیگر همسایه جهنمی معروف،به راحتی این بازی را با خیال راحت دانلود کنید و لذت ببرید.این بازی کرک شده نهایی است و رفع مشکل شده است به علت مشکلاتی که نسخه دوبله این بازی داشت ما این بازی را به صورت جداگانه برای شما عزیزان قرار دادیم.و این بازی در سایت ها به قیمت 5000 تومان به فروش میرسد و نسخه قابل اعتمادی نیست.پس به خوبی از این فرست استفاده کنید چون ما تمامی مجموعه های همسایه جهنمی را در سایت خود قرار میدهیم.

لینک دانلود مستقیم:

NFH1F

لینک دانلود کمکی:

NFH1FPC

لینک دانلود مستقیم نسخه Ultra:

NFH1FU

لینک دانلود کمکی نسخه Ultra:

NFH1FUPC

اکنون منتظر چه هستید؟!با خیال راحت این بازی را دانلود کنید و با خانواده لذت ببرید.

نظرات 6 + ارسال نظر
sam سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 21:08

خیلی ممنونم از پاسخ زیبا و صحیحتون.از اونجایی که من پول برای خرید رم و هارد قوی نیستم به نسخه ایرانی این بازی یعنی مهمون ناخونده رو آوردم.هم گرافیکش بامزست هم بر روی سیستمم به راحتی اجرا میشه.بازم ممنون از سایت عالیتون

علیک سلام، خواهش میکنیم. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

sam سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 14:30

سلام من این بازی رو از حالت فشرده خارج و سپس نصب کردم ولی بعد اکسترا کردن بازی وقتی روی پوشه bin میرم و روی بازی میزنم بازی با ارور stope مواجه میشه.ممنون یشم کمکم کنید من عاشق این بازی کمیاب هستم.
اینم از مشخصات سیستمم:
هارد:۳۰۰ گیگ
رم:۳ گیگ
کارت گرافیک:۱ گیگ
ویندوز:۷ با لایسنس تائید شده
و من همچنین چندین بار این بازی رو نصب کردم همینطور در درایو های مختلف هاردم.ولی فایده نداشت.و درشمن فایروال کامپیوترم خاموشه و اینترنت رو در حین نصب و اجرا قطع کرده بودم و همین الان هم اینترنت کامپیوترم قطع هست.ببخشید زیاده روی کردم نو سوالم ولی خیلی سایتتون رو دوست دارم و هر پنج ساعت یک بار چکس میکنم که ببینم بازی جدیدی روی سایتتون اومد یا نه.ولی ممنون میشم مشکلم رو حل کنین خدا خیرتون بده.بازم ممنون از سایت خوب و عالیتون .

علیک سلام، سیستم تون کمی ضعیفه اگر کامپیوتر دارید کیسش رو ارتقا بدید یعنی به کیس چند تا رم اضافه کنید و همین حافظه داخلی سیستم تونم افزایش بدید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

محمد خانی شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 18:39

سلام چطور میتونم برم فصل دوم رو بازی کنم؟

علیک سلام، فصل دوم ، همون همسایه آزاری ۲ هست باید اون رو دانلود کنید سازندگان دیگر این گونه بازی ساخته اند. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

محمدعلی ساحلی دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 17:48

سلام وقت بخیر من بازی رو از سایت شما دانلود کردم و نصب کردم زبانش فرانسویه چطوریه باید تغییر بدم زبان رو ممنون راهنمایی کنین

نسخه Ultra همین نسخه را نصب کنید یا هر دو تا لینک را دانلود کنید و مجدد نصب کنید تا زبان فارسی بازی با سیستم شما یکی شود با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

طاها سه‌شنبه 22 مهر 1399 ساعت 15:11

سلام. خسته نباشید . چرا حجم نسخه اولترا 5 برابر نسخه اصلی هستش ؟

چون نسخه دمو همسایه جهنمی ۲ دوبله فارسی هم درونش قرار گرفته است با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

javad شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 22:24

سلام خسته نباشین. من بازی رو دانلود کردم ولی زبان بازی، یک زبان درهم ریخته از اعداد و حروف انگلیسیه

از همین نسخه،برید نسخه Ultra و نسخه دانلود بعدی رو دانلود کنید که زبان فارسیش رو،روی سیستم عامل ویندوزتون نصب کنه و اگر بار دیگر ویندوز دستگاه خود را عوض کردید و این مشکل پیش آمد یا نسخه Ultra و نسخه دانلود کنید و یا یک جا در درایور دستگاه خود ذخیره نگهدارید تا نصب کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد